Для початку гри "клікніть" у будь-яке місце поля суперника
Ваш
корабель
Ваш
корабель
Ваш
корабель
Ваш
корабель
12:00:00 AM
CуперникМимо
CуперникЗник
CуперникПошкоджений
CуперникЗнищений
CуперникЗнищений
Cуперник_
Ваш
корабель
Ваш
корабель
Ваш
корабель
Ваш
корабель
Гра "Морський бій" допомагає відволіктися від повсякденних турбот і провести час у морських баталіях, "борючись" із Суперником на полі в "клітку".
Ваше поле і поле Суперника має вигляд квадрата зі 100 клітин (10 клітин по горизонталі та 10 клітин по вертикалі).
Кораблі ескадри між собою не стикаються.
При запуску гри програма сама розміщує кораблі у Вашому полі та у полі Суперника. Ви можете змінити розміщення кораблів у своєму полі.
При вертикальній орієнтації пристрою над полем Суперника розташована зменшена копія Вашого поля та зображення корабля. Під час Вашого ходу відображається корабель Суперника, а під час ходу Суперника – Ваш корабель. У момент промаху, зникнення, пошкодження чи знищення корабля зображення корабля змінюється.
При горизонтальній орієнтації Ваше поле та поле Суперника розташовані в одній горизонтальній площині. Між полями розташований годинник реального часу. Над кожним полем відображається схема ескадри із десяти кораблів. Знищені судна перекреслюється. При достатній роздільній здатності екрана по вертикалі, поряд зі схемою ескадри знаходяться зображення стану кораблів.
Суперником для Вас може бути програма "Сіндбад мореплавець" або "Морський вовк", які відрізняються стратегією ведення бою.
Опція "Летючий голландець" перетворює четвертий одномачтовий корабель, в ескадрі Суперника, на "корабель-привид", для знищення якого необхідно до п'яти влучень. На схемі ескадри "корабель-привид" позначений блакитним тлом.
У момент польоту ядра в місце розташування "корабля-примари", корабель невидимим для Вас способом, переміщається у вільне місце, у яке Ви ще не стріляли. Таких переміщень може бути до 5 разів. У разі чергового влучення, якщо це 5-е попадання або вже немає вільного місця, в яке корабель може переміститися, "корабель-примара" знищується.
Момент пострілу, пошкодження, знищення корабля та момент промаху супроводжуються звуковими та візуальними ефектами. Для кожної з подій свій унікальний звуковий і візуальний ефект.
Звукові, колірні ефекти, а також висновок коментар можна увімкнути або вимкнути.
Попадання в корабель відзначається червоним "хрестиком" у відповідній клітині, а промах - зображенням помаранчевого "сплеску". Знищений корабель вирізняється червоною рамкою. Потраплення в місце розташування "корабля-примари", якому вдалося "втекти" і поміняти своє становище, відзначається блакитним "сплеском" та повідомленням "Зник".
Постріли здійснюються по черзі: спочатку Ви до моменту промаху, потім Суперник. При попаданні в місце розташування "корабля-примари" перебіг залишається за Вами. Виграє той, хто перший знищить усі кораблі супротивника.
Після закінчення гри всі кораблі суперника відображаються на його полі. "Корабель-примара" виділяється блакитною рамкою.
Суперником для Вас є мікропроцесорний пристрій із закладеною в нього програмою, далі за текстом "Суперник". Перед початком бою "Суперник" випадковим, невідомим для Вас засобом, розміщує кораблі у своєму полі. Розташування Вашої ескадри для "Суперника" невідоме.
Суперником для Вас може бути програма "Сіндбад мореплавець" або "Морський вовк".
Стратегія ведення бою "Сіндбадом мореплавцем" полягає у визначенні координат пострілу випадковим чином. У момент влучення (при пошкодженні Вашого корабля) визначає напрямок розташування корабля (горизонтальний або вертикальний) шляхом обстрілу навколо місця пошкодження в напрямку, визначеному випадковим чином. Коли напрямок розташування корабля визначено, "Сіндбад мореплавець" робить постріли по лінії розташування корабля.
Відмінність стратегії ведення бою "Морського вовка" від "Синдбада мореплавця" полягає в тому, що після визначення координат пострілу додатково контролюються суміжні вільні поля для пошуку корабля з найбільшою кількістю щоглів. Якщо такий корабель у цій галузі перебувати не може, то координати пострілу повторно перераховуються. Спочатку відбувається пошук 4-х щоглового корабля. Після його знищення, пошук 3-х щоглових кораблів і т.д. Наприклад, якщо відбувається пошук трищоглового корабля, то постріл відбувається тільки в те місце, де є вільні поля, в яких може розташовуватися 3-щогла.
Спосіб розміщення кораблів випадковий. Змінити розташування кораблів ескадри можна за кнопкою "Reset", яка знаходиться під Вашим полем. Натискаючи кнопку "Reset" кілька разів, можна підібрати потрібне для Вас розміщення кораблів.
Ви можете окремо змінити розміщення корабля. Для цього потрібно, натисканням пальця, вибрати корабель, а потім повторно натиснути пальцем на місце, в яке хочете його перемістити. Для зміни орієнтації корабля на протилежне необхідно двічі натиснути на корабель. Поворот здійснюється "за годинниковою стрілкою". Переміщення корабля можливе лише у вільні клітини.
Захоплююча, видовищна офлайн гра для дітей та дорослих. Мобільна версія має розширений функціонал та адаптована під мобільні пристрої.